Thursday 8 November 2012


KEM PRODIGY
Bertarikh 27-29 april 2012 saya dan seoarang rakan telah menyertai kem prodigy yang telah di anjurkan oleh rakan study islam (rsi) universiti pendidikan sultan idris.

Kem tersebut bermula pada hari Jumaat malam yang bertempat di bilik seminar bitarasiswa. Aktiviti pada malam tersebut ialah ice breaking. Walaupun peserta yang mengikuti program tersebut tidak ramai iaitu seramai 17 orang namun ia tetap seronok. Pada mulanya saya hanya kenal kawan saya seorang sahaja, tetapi selepas aktiviti ice breaking, kami mengenali antara satu sama lain. Aktiviti ini sangat berkesan kerana penceramah yang mengendalikan kem ini sangat berpengalaman iaitu en ab aziz bin mohd yatim.
Pada hari seterusnya, banyak pengisian yang sangat berguna kepada kami semua. Ia memberikan impak yang sangat besar dalam diri saya. Pada petangnya kami telah mengembara sekitar tanjung malim untuk menyelesaikan explorace. Ia sangat mencabar, tetapi alhamdulillah kami berjaya menyelesaikannya..

Pada keesokan hari, kami telah di berikan pendedahan bagaimana untuk belajar dengan cara yang berkesan, iaitu kemahiran belajar. Kem tersebut berakhir pada pukul 10 pagi kerana selepas tamatnya program ini en aziz perlu menguruskan program yang lain. Kem ini sangat berguna untuk diri saya. Seseungguhnya saya rasa bertuah kerana menyertai kem prodigy yang telah dianjurkan.

"gambar-gambar semasa kem prodigy"

PENGANJUR "KEM PRODIGY"



KHUSYUK MENDENGAR PENERANGAN YANG DIBERIKAN



MENJALANKAN AKTIVITI



BERGAMBAR BERASAMA EN AZIZ


2 comments: